Vară atipică în relația consumatori-bănci. Cu 50% mai multe cereri și cu 60% mai multe negocieri în cadrul CSALB

Vară atipică în relația consumatori-bănci. Cu 50% mai multe cereri și cu 60% mai multe negocieri în cadrul CSALB


În lunile de vară consumatorii au trimis către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) cu 50% mai multe cereri decât în perioada similară din anul anterior, iar numărul negocierilor dintre consumatori și bănci este cu 60% mai mare decât în lunile iunie, iulie și august din 2023.

De exemplu, în prima săptămână din luna august consumatorii au trimis 114 cereri de negociere cu băncile, al doilea cel mai mare număr de cereri săptămânale din acest an (recordul este de 115 cereri în săptămâna 18-22 martie). Tot în luna august, s-a…

Citeste continuarea pe curierulnational.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema