Turiștii și nesimțirea: HORECA trage semnalul de alarmă privind regulile încălcate de oaspeți

Turiștii și nesimțirea: HORECA trage semnalul de alarmă privind regulile încălcate de oaspeți

Mesaje turiști horeca.

De cele mai multe ori, hotelierii și managerii de restaurante ascund review-urile negative pe care le au despre clienți. Și totuși, practica de a nu „deranja” turiștii fără bun simț se oprește în momentul în care sunt depășite anumite limite. Cum funkytravel.ro publică părerile turiștilor despre hoteluri și restaurante, iată că a venit momentul să mergem și în partea cealaltă a baricadei.

„Sunt zeci de exemple în care oamenii se opun oricărei reguli de bun-simț”

Deschidem seria mesajelor cu o postare scrisă de managerului unui hotel…

Citeste continuarea pe project-e.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema