“Piața de artă din România a avut profit negativ în 2022, dar colaborarea între operatorii culturali poate crește performanța sectorului”



În studiu este analizată evoluția vânzărilor de artă, în perioada 2011-2022[1], a 54 de entități culturale private, semnificative la nivelul ecosistemului artistic local –  galerii de artă, case de licitații[2] și spații artist-run cu activitate constantă.

Datele relevă faptul că majoritatea companiilor analizate sunt animate de pasiunea pentru artă, nu de profit. La 31 decembrie 2022, vânzările de artă se cifrau la 21,6 milioane EUR, +11% față de 19,4 milioane EUR în 2021, cu profit anual negativ (-100.000 EUR) după un an pe creștere, în care profitul…

Citeste continuarea pe jurnalul.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema

Gaza: 83 de oameni uciși în 24 de ore

Austria a anunțat că va relua finanțarea agenției ONU pentru refugiații palestinieni (UNRWA), suspendată după acuzațiile că angajații…