Pentru a fi cât mai atrăgătoare pentru turiştii de lux, hotelurile sau agenţiile care colaborează cu aceştia au ajuns la ceea ce se cheamă „hiperpersonalizare”. Cum sună unele dintre cele mai ciudate solicitări?

Pentru a fi cât mai atrăgătoare pentru turiştii de lux, hotelurile sau agenţiile care colaborează cu aceştia au ajuns la ceea ce se cheamă „hiperpersonalizare”. Cum sună unele dintre cele mai ciudate solicitări?

Vedetele sunt cunoscute pentru capriciile lor care trebuie să fie satisfăcute pe oriunde se duc, însă nici cei foarte bogaţi nu se lasă mai prejos la acest capitol, lucru de care profită companiile de turism de lux în concurenţa pentru clienţi, scrie The Telegraph.

Cererile pot porni de la o poză înrămată cu o broască ce stă sub o ciupercă în ploaie pe care un client şi-o dorea pe noptiera camerei în care stătea şi ajunge până la o vacanţă în care toate hotelurile rezervate pentru cazare să fie dotate…

Citeste continuarea pe www.businessmagazin.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema