O firmă de livrat colete din Anglia a dezactivat funcția de inteligență artificială. Cum a ajuns robotul să scrie poezii critice la adresa serviciului



O firmă de livrare de colete din Marea Britanie a dezactivat
funcția de inteligență artificială (AI) din sistemele sale de chat online, după
ce un utilizator frustrat a convins sistemul să compună o poezie despre cât de
prost era serviciul clienți al companiei.

“A fost odată un
chatbot numit DPD, Care a fost inutil în a oferi ajutor”, a scris
robotul după ce Ashley Beauchamp a renunțat să mai încerce să îl convingă să
împărtășească un număr de telefon pentru serviciile pentru clienți și i-a cerut
în schimb să scrie un poem despre serviciile proaste de chatbot, scrie Reuters.

“DPD a fost o pierdere
de timp, Și cel mai mare coșmar al unui client”, a continuat robotul
înainte de a concluziona: “Într-o
zi, DPD a fost în sfârșit închis și toată lumea s-a bucurat. În sfârșit puteau
primi ajutorul de care aveau nevoie, de la o persoană reală care știa ce
face.”

Beauchamp, un pianist și dirijor, a postat schimbul său…

Citeste continuarea pe adevarul.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema

10 țări cu economii în declin

În hățișul complex al economiei globale, numeroase națiuni se confruntă în prezent cu obstacole formidabile, care au dus…