O firmă de livrare de colete din Marea Britanie a dezactivat
funcția de inteligență artificială (AI) din sistemele sale de chat online, după
ce un utilizator frustrat a convins sistemul să compună o poezie despre cât de
prost era serviciul clienți al companiei.
“A fost odată un
chatbot numit DPD, Care a fost inutil în a oferi ajutor”, a scris
robotul după ce Ashley Beauchamp a renunțat să mai încerce să îl convingă să
împărtășească un număr de telefon pentru serviciile pentru clienți și i-a cerut
în schimb să scrie un poem despre serviciile proaste de chatbot, scrie Reuters.
“DPD a fost o pierdere
de timp, Și cel mai mare coșmar al unui client”, a continuat robotul
înainte de a concluziona: “Într-o
zi, DPD a fost în sfârșit închis și toată lumea s-a bucurat. În sfârșit puteau
primi ajutorul de care aveau nevoie, de la o persoană reală care știa ce
face.”
Beauchamp, un pianist și dirijor, a postat schimbul său…
Citeste continuarea pe adevarul.ro
Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News