Mihai Daraban (CCIR): Un brand românesc cu valoare adăugată mare nu prea avem. Acesta este păcatul țărilor foste comuniste, care dintr-o anumită relaxare au devenit subcontractori la marile concerne vest-europene (VIDEO)

Mihai Daraban (CCIR): Un brand românesc cu valoare adăugată mare nu prea avem. Acesta este păcatul țărilor foste comuniste, care dintr-o anumită relaxare au devenit subcontractori la marile concerne vest-europene (VIDEO)



Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României, Mihai Daraban, a atras atenția că la ora actuală nu prea avem „un brand românesc cu valoare adăugată mare”, marți, pe B1 TV, la „Actualitatea” cu Tudor Mușat, dar a explicat că aceeași problemă există și în alte țări care au trecut prin comunism.

Mihai Daraban (CCIR), pe B1 TV: Un brand românesc cu valoare adăugată mare nu prea avem

„Noi avem o problemă. Când spune Eurostat că ești pe ultimul loc la invoare și cercetare în UE, asta ce înseamnă? Nu neapărat cercetarea aia la care ne…

Citeste continuarea pe www.b1tv.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema