McDonald’s pune capăt unui experiment de trei ani, în care a încercat să introducă inteligența artificială în preluarea comenzilor, în 100 de restaurante “Drive-thru” din SUA. AI a avut dificultăți de interpretare a diferitelor accente și dialecte, ceea ce “a afectat acuratețea comenzilor”.


Potrivit CNBC, restaurantele McDonalds care au participat la acest proiect au primit ordin să elimine comenzile preluate de AI până cel mai târziu pe 26 iulie, în principal din cauza numeroaselor filmulețe postate pe rețelele de socializare, care arată o amestecare, uneori hilară, a comenzilor.

Așa-numitul Automated Order Taker, realizat împreună cu IBM și introdus începând din 2021 doar în SUA, a avut ca scop simplificarea și accelerarea operațiunilor cu comenzi vocale la restaurantele “Drive-thru”. Potrivit CNBC, dintre provocările întâmpinate de AI, cea…

Citeste continuarea pe www.biziday.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema