Diana Cătălina Popa, profesoară de română la Colegiul „Alecsandri” din Galați, după rezultatele de la simulare: E greu ca în clasa a VIII-a să reușim dintr-odată să scriem corect și coerent în măsura în care nu am reușit ani întregi, iar principalul motiv este acela că nu citim

Rezultatele simulării Evaluării Naționale 2024 indică faptul că elevii de clasa a VIII-a au probleme la gramatică, de coerență și de exprimare, reiese din analiza făcută de trei profesori de limba română în cadrul unei dezbateri organizate de MERITO, vineri, 23 februarie. Diana Cătălina Popa, profesor de limba şi literatura română la Colegiul Național „Vasile Alecsandri” din Galați, spune că „e greu ca în clasa a VIII-a, înainte de examenul de Evaluare Națională, printr-un proces complicat și, fabulos, în egală măsură să reușim dintr-odată să scriem corect, coerent, nuanțat, în măsura în care noi nu am reușit să facem asta ani întregi”.

La dezbatere au participat și Bogdan Rațiu, profesor de Limba și literatura română la Liceul Teoretic „Bolyai Farkas” din 2009 și cadru asociat la Universitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie din Târgu Mureș și Cătălin Zaman, profesor de Limba şi…

Citeste continuarea pe www.edupedu.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema