Când este considerat un elev în situație de abandon școlar sau risc de abandon școlar – clarificările Ministerului Educației din proiectul ROFUIP 2024

Ministerul Educației a introdus un articol cu mai multe prevederi despre încadrarea elevilor în situație de abandon școlar sau risc de abandon școlar în proiectul ROFUIP 2024. În legea învățământului preuniversitar există doar o definiție și programele avute în vedere pentru reducerea abandonului școlar: Programul național integrat de reducere a abandonului școlar, care a fost amânat pentru 1 septembrie 2024 și Programul național „Masă sănătoasă“, pentru care Guvernul Ciolacu a amânat aplicarea pentru cel puțin 1.000.000 de elevi pâna pe 1…

Citeste continuarea pe www.edupedu.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema

Am petrecut ani de zile învățând pentru note și validare academică și am realizat abia acum cât timp am pierdut – discursul cutremurător, după 12 ani de școală, al Iuliei Cociuba, șefă de promoție la Colegiul „Mihai Viteazul” din Ineu / Eleva face un apel la acțiune: Sper să fie și un pas spre conștientizarea unor probleme care au fost băgate sub preș atâta timp

Un discurs sincer al unei eleve de excepție. Șefa de promoție de la Colegiul „Mihai Viteazul” din Ineu,…