Zece din cele 43 de noi branduri intrate în România între 2019 şi 2024 au mers în Băneasa Shopping City, urmat de ParkLake cu 9 mărci noi şi Mega Mall cu patru, la egalitate cu AFI Cotroceni. Mai bine de jumătate dintre branduri sunt de îmbrăcăminte şi încălţăminte, urmate de cele de cosmetice.
„Există mai multe elemente care atrag un brand într-un mall, care se aplică în marea majoritate a cazurilor, fie că vorbim despre un retailer care intră pentru prima dată pe piaţă, fie despre unul care este prezent deja, dar se extinde într-un alt…
Citeste continuarea pe www.mediafax.ro
Îți dorești un mod simplu și rapid de a gestiona banii?
📱 Descoperă Revolut!
- Fără comisioane ascunse
- Schimb valutar la cele mai bune rate
- Carduri virtuale pentru cumpărături online în siguranță
- Bugetare și statistici financiare intuitive
Intră pe linkul de mai jos și transformă-ți experiența financiară!
Revolut - Banii tăi, regula ta!
Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News