Apeluri codate la numărul de urgență 112 – sunt adesea folosite și în România. Dispecerii știu să facă diferența între un astfel de mesaj codat transmis de o persoană aflată într-o situație de criză și o alarmă falsă – a spus în emisiunea „Deșteptarea” de la Europa FM, Cătălin Chirca, purtătorul de cuvânt al STS, Serviciul de Telecomunicații Special.
Cătălin Chirca, purtătorul de cuvânt al STS: „Colegii noștri se pregătesc inclusiv cu oameni specializați inclusiv în analiză psihologică”
„Când apelantul îți spune «vreau să comand o pizza», inițial ai crede că este un apel non-urgent. Dar colegii noștri sunt pregătiți să-i adreseze niște întrebări suplimentare. Nu trebuie să-mi spui multe detalii. Răspunde-mi cu da sau nu. «Ai o urgență? E cineva? Te amenință? Spune doar da. Spune…
Citeste continuarea pe www.europafm.ro
Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News