Analiză Reuters. Problema companiilor chineze de mașini electrice este să ajungă la clienții europeni care nu știu că ele există. În acest sens, au studiat comportamentul cumpărătorilor, vor sponsoriza Campionatul European de Fotbal și vor lansa zeci de noi modele.


Optsprezece directori, consultanți și experți din domeniul auto au declarat pentru Reuters că, în următorii cinci ani, BYD, Chery și Great Wall Motor vor lansa circa 20 de noi modele și vor cheltui sume foarte mari pentru vânzări și promovare. Producătorii chinezi au analizat, ani de zile, cumpărătorii europeni de mașini electrice, au angajat veterani din industrie și au încheiat colaborări cu distribuitor cu vechime, ca parte a strategiei lor de a acapara din cota de piață a Tesla și a companiilor europene. Pe lângă toate acestea, BYD și Chery au anunțat că vor…

Citeste continuarea pe www.biziday.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema