Analiză FT. Scăderea prețurilor mașinilor second-hand, pe piața europeană, afectează cererea de automobile noi, pentru că utilizatorii amână decizia înlocuirii mașinii. Volkswagen este marca cea mai afectată de acest fenomen, dar scăderi importante înregistrează și Mercedes și Peugeot.


Financial Times a analizat scăderea profiturilor operaționale (fără dobânzi, taxe și amortizări) ale marilor producători europeni de automobile și a ajuns la concluzia că nu numai scăderea cererii din China le afectează vânzările de mașini noi, ci și prețurile mai mici de pe piața second-hand.

“Valorile de revânzare mai mici reprezintă o problemă pentru companiile de automobile precum VW, care oferă clienților săi și cea mai mare parte a finanțării mașinii noi [prin buy-back și credit/leasing pentru restul valorii – n.r.]. Dacă mașinile second-hand se…

Citeste continuarea pe www.biziday.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema