Salariu – Cât câștigă angajații din service & reparații


Specialiștii din zona de service și reparații continuă să fie unii dintre cei mai căutați candidați din piață, atât de către angajatorii din România, cât și de cei din afara țării.

„Este o creștere continuă a nevoii de specialiști și muncitori calificați pentru acest domeniu de activitate. O dată pentru că sunt mulți care aleg să plece și să lucreze în străinătate și, apoi, pentru că scade numărul de tineri instruiți în școli de profil. În plus, pentru anumite meserii, precum cea de electrician, instalator ori mecanic auto, vedem tot mai multe cazuri în care acești specialiști aleg să lucreze pe cont propriu”, spune Roxana Drăghici, Head of Sales în cadrul eJobs România.

CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Antreprenor de România – Mădălina Sumedrea, fondator Casa Matteo: Când avem prea multă cerere, când nu avem deloc. Un business dificil în faza incipientă comparativ cu alte afaceri.

Salariul mediu al celor care lucrează în service & reparații este de 4.000 de lei pe lună. Un mecanic auto câștigă, în medie, 3.500 de lei pe lună, la nivel național, în timp ce un vopsitor auto poate ajunge până la 5.000 de lei pe lună.

Un tehnician depanator are o medie salarială netă de 3.500 de lei, iar un inginer depanator câștigă 7.000 de lei. Frigotehniștii, instalatorii sau electricienii sunt alte trei specializări căutate pentru care remunerația medie este cifrată la 4.000, 3.000, respectiv 3.500 de lei.

„Atunci când acești specialiști lucrează în sistem de freelancing, veniturile pe care le încasează depășesc în aproape toate cazurile 5.000 de lei pe lună, în funcție de numărul de lucrări preluate și de complexitatea acestora.

Iar pentru cei care lucrează în străinătate, vorbim despre salarii care pleacă de la 1.500 de euro, net. Pentru că sunt joburi care cer competențe tehnice foarte specifice care sunt din ce în ce mai greu de găsit în piață, chiar și în cazul acelor poziții entry level care nu necesită studii superioare, media salarială netă, la nivel național este de 3.200 de lei”, adaugă Roxana Drăghici.

Alte poziții pentru care au fost introduse salarii în Salario sunt inginer auto (4.500 de lei), electrician auto (4.000 de lei), consilier service (3.200 de lei), inginer de depanare (7.000 de lei), tehnician de diagnoză auto (5.000 de lei) sau alpinist utilitar (5.000 de lei). În acest moment, 1.000 de locuri de muncă pentru cei specializați în service & reparații sunt disponibile pe eJobs.ro.

Cele mai mici salarii medii nete introduse până în acest moment de către angajații din service & reparații sunt pentru:

  • Operator calculator – 2.200 de lei
  • Casier – 2.500 de lei
  • Strungar – 3.000 de lei
  • Consilier service  – 3.100 de lei
  • Operator CNC – 3.200 de lei

Orașele cu cele mai mici salarii medii nete din service & reparații sunt:

  • Slobozia: 2.100 de lei
  • Alba Iulia: 2.460 de lei
  • Târgu Jiu: 2.500 de lei
  • Mangalia: 2.620 de lei
  • Satu Mare: 2.800 de lei

Orașele cu cele mai mari salarii medii nete din service & reparații sunt:

  • București : 4.250 de lei
  • Cluj – Napoca: 4.000 de lei
  • Brașov: 3.900 de lei
  • Sibiu: 3.700 de lei
  • Timișoara: 3.600 de lei

Iată și care sunt pozițiile pentru care s-au înregistrat cele mai mari valori salariale din acest domeniu:

  • Director tehnic: salariul mediu net la nivel național – 6.000 de lei, salariul maxim introdus în Salario – 14.800 lei
  • Inginer auto: salariul mediu net la nivel național – 4.500 de lei, salariul maxim introdus în Salario – 12.000 lei
  • Inginer mecanic: salariul mediu net la nivel național – 4.500 de lei, salariul maxim introdus în Salario – 10.000 de lei
  • Inginer electric: salariul mediu net la nivel național – 4.500 de lei, salariul maxim introdus în Salario – 8.800 lei
  • Mecanic auto: salariul mediu net la nivel național – 3.500 lei, salariul maxim introdus în Salario – 8.000 lei

Citeste continuarea pe www.profit.ro

Total
0
Shares
Adauga un comentariu

Stiri pe aceeasi tema