Jumătate dintre tinerii clienți ai magazinelor fură produse, arată un sondaj din SUA



Mai mult de jumătate dintre cumpărătorii din Generația Z (1989-2012) preferă casele de marcat cu autoscanare – și chiar și-ar schimba magazinul preferat pentru a beneficia de ușurința oferită de casele de autoservire, potrivit noilor date furnizate de Avery Dennison – dar nu neapărat pentru că sunt independenți sau introvertiți.

De fapt, o treime dintre tinerii cumpărători au recunoscut că au furat în timp ce scanau produsele la self-checkout, notează The New York Post.

Potrivit unui sondaj recent realizat de LendingTree în rândul a 2.000 de americani, aproape jumătate dintre respondenții din Generația Z au declarat că fură cel mai scump articol din coșul de cumpărături, în timp ce doar 37% au spus că ar fura doar lucruri de strictă necesitate.

Dar unii au spus că acest comportament infracțional este un mijloc de răzbunare.

Citeste continuarea pe www.stiripesurse.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema