Explica╚Ťiile primite, criteriu pentru recomandarea unui service


Un studiu realizat la solicitarea Castrol arată că posesorii români de mașini recomandă în special service-urile în care li este explicată lucrările efectuate.

├Än ciuda faptului c─â tot mai multe unit─â╚Ťi service din Rom├ónia le ofer─â clien╚Ťilor acces la WiFi, b─âuturi gratuite sau ma╚Öini de curtoazie, aceste beneficii influen╚Ťeaz─â foarte pu╚Ťin decizia clien╚Ťilor de a recomanda o anumit─â un service.

Conform unui sondaj realizat la solicitarea Castrol a identificat c─â ╚Öoferii sunt mai predispu╚Öi s─â recomande un service care ÔÇ×explic─â ╚Öi solicit─â aprobarea pentru orice lucrare care este necesar─â, ├«nainte ca acea lucrare s─â fie efectuat─âÔÇŁ (invocat de 31%).

Ca factor care influen╚Ťeaz─â recomand─ârile pentru un service, acest lucru are o valoare chiar mai mare dec├ót ÔÇ×rezolvarea problemelor pe care le-am ├«nt├ómpinat anterior cu ma╚Öina meaÔÇŁ (invocat de 26%), av├ónd personal care ÔÇ×explic─â ├«n ├«ntregime, fa╚Ť─â ├«n fa╚Ť─â, munca depus─âÔÇŁ (invocat de 25%), iar service-ul fiind v─âzut ca oferind ÔÇ×un raport calitate-pre╚Ť bunÔÇŁ (25%).

Sondajul eviden╚Ťiaz─â, de asemenea, poten╚Ťiale preocup─âri cu privire la calitatea fluidelor ╚Öi componentelor utilizate la anumite service-uri, 24% spun├ónd c─â ar recomanda un service care utilizeaz─â ÔÇ×lubrifian╚Ťi ╚Öi piese de calitate superioar─âÔÇŁ.

Service-urile care ofer─â o experien╚Ť─â pozitiv─â pentru clien╚Ťi au fost, de asemenea, mai probabil s─â fie recomandate de consumatori ÔÇô 22% dintre responden╚Ťi ar recomanda un service care ÔÇ×explic─â ├«n ├«ntregime tarifele pentru munca efectuat─â, c├ónd ridic─â ma╚ÖinaÔÇŁ, ├«n timp ce 21% ar recomanda un service care ÔÇ×m─â contacteaz─â cu privire la lucr─ârile care ar putea fi necesare ├«nainte de a efectua vizitaÔÇŁ.

Sondajul a identificat, de asemenea, factorii care au avut cel mai mic impact asupra conduc─âtorilor auto ├«n dorin╚Ťa de a recomanda un service. Doar 4% ar recomanda un service pentru c─â furnizeaz─â WiFi gratuit ╚Öi doar 4% dac─â ofer─â b─âuturi calde ╚Öi reci. Service-urile preocupate de costurile ├«n cre╚Ötere ale furniz─ârii de ma╚Öini de curtoazie pentru clien╚Ťi vor fi asigurate de faptul c─â doar 7% ar recomanda un service pentru c─â sunt furnizate astfel de vehicule.

ÔÇ×├Än vreme ce mai mul╚Ťi consumatori doresc s─â-╚Öi reduc─â cheltuielile casnice ca r─âspuns la cre╚Öterea costului privind via╚Ťa, este important s─â ├«ncuraj─âm ╚Öoferii s─â continue cu lucr─ârile esen╚Ťiale de service, ├«ntre╚Ťinere ╚Öi repara╚Ťii pentru a asigura func╚Ťionarea sigur─â ╚Öi eficient─â a vehiculelor lor. Sondajul nostru ofer─â perspective interesante asupra factorilor care sunt mai susceptibili la a genera recomand─âri care vor ajuta la cre╚Öterea num─ârului de program─âri la service, precum ╚Öi modalit─â╚Ťi de a spori reten╚Ťia clien╚ŤilorÔÇŁ, consider─â Layla Yebaile, director de marketing pentru service ╚Öi ├«ntre╚Ťinere Castrol.

Studiul comandat de Castrol, parte a grupului BP, pentru a determina…

Citeste continuarea pe www.autoexpert.ro

Total
0
Shares
Adauga un comentariu

Stiri pe aceeasi tema