Cătălin Ciupală, profesor de matematică la Colegiul „Şaguna” din Braşov, analiză punct cu punct a rezultatelor simulării Evaluării Naționale: Anul trecut nivelul de dificultate al subiectului I era în jurul clasei a IV-a – a V-a, anul acesta exercițiile au fost un pic mai ridicate, astfel încât s-a trecut la nivel de clasă a VII-a – a VIII-a, într-un mod real / Intuiesc că mulți elevi au ghicit răspunsurile la testele grilă

Profesorul de matematică Cătălin Ciupală de la Colegiul Național „Andrei Şaguna” din Braşov spune despre rezultatele de la simularea Evaluării Naționale că a identificat cel puțin trei itemi unde elevii au putut să ghicească răspunsul. „Este foarte puțin probabil ca un elev să rezolve o problemă de dificultate ridicată și totuși să nu poată să rezolve o problemă simplă”, a spus el, făcând referire la cel puțin trei astfel de situații. Mai mulți profesori au făcut o analiză a rezultatelor simulării Evaluării Naționale în cadrul unei dezbateri organizate de Proiectul MERITO, vineri, 23 februarie.

La dezbatere au participat profesori de limba română și de matematică: Cătălina Dogaru, profesoară la școala gimnazială „Mihai Codreanu” din Iaşi și Liliana Olăraşu, de la școala gimnazială „Vasile Conta”, tot din Iaşi.

Cătălin Ciupală, profesor de matematică la Colegiul Național „Andrei…

Citeste continuarea pe www.edupedu.ro

Urmariti stirile newsflash.ro si pe Google News
Total
0
Shares
Stiri pe aceeasi tema